Klachtenprocedure

Klachtenprocedure


Als u een klacht heeft en u er met de hulpverlener niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met de manager van de betreffende hulpverlener. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar klachtenfunctionaris@ons-welzijn.nl. Als deze bemiddeling niet slaagt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directie van ONS welzijn. Stuur uw brief naar

ONS welzijn
Postbus 322
5340 AH Oss

De directie zal zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Lukt dat niet, dan wordt uw klacht behandeld door de externe klachtencommissie. Deze commissie geeft binnen twee maanden advies aan het bestuur. Het bestuur bepaalt zijn standpunt aan de hand van dit advies en deelt dit binnen een week aan u mee.

Vacatures

Blink zoekt vrijwilligers.


Pak ook wat te drinken en ga er maar eens goed voor zitten.

Aanmelden

Voor hulpvragers en vrijwilligers.


Meld je aan. Wij nemen spoedig contact met je op.

Samen uitBlinken!

Blink is er voor jou.


Ben je hulpvrager (wil je hulp aanvragen) of wil je vrijwilliger worden, regel het nu.

Ga verder
Dit is een website van Krachtig Media
Ik wil vrijwilliger worden
We maken gebruik van cookies om onze website gebruiksvriendelijker te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt. Lees meer.
akkoord »